دوره آموزشی ایمنی برق ماشین آلات معدنی در پروژه میدوک شرکت راهسازی و معدنی مبین

ارشیو

یکی از ضروریات شرکت ها در جهت بهبود خدمات، افزایش کارایی و ارتقا سطح کیفی محصولات یا خدمات خود آموزش پرسنل و کارمندان خود است. در همین راستا در زمینه آموزش های مهارت محور و مدیریتی در زمینه ماشین آلات راهسازی و معدنی، ماشین یار پیشرو در ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به این شرکت ها می باشد و تاکنون به شرکت های بزرگی ارائه خدمت کرده است. بدین جهت ماشین یار در تابستان 99 برای شرکت مبین که از مشتریان باسابقه خود محسوب می شود در پروژه میدوک این مجموعه، دوره ایمنی برق ماشین آلات معدنی برگزار کرد.

در این دوره آموزشی چه گذشت

این دوره آموزشی به چند بخش تقسیم شد. در بخش ابتدایی به مفهوم ایمنی و تعاریف پایه ایم مربوط به آن پرداخته شد و ضرورت پیاده سازی اصول مربوط به ایمنی بیان شد. در ادامه بخش های خطرآفرین معادن که مرتبط با موضوع برق هستند،شناسایی شد. پس از تجزیه و تحلیل نقاط پرخطر معادن در زمینه برق، راهکارهایی که به صورت تجربی معمولا انجام می شوند، مورد واکاوی قرار گرفت و تصورات اشتباه در مواجه با خطرات موجود برقی تصحیح شد. در پایان به شیوه پیاده سازی اصول ایمنی در معادن و جلوگیری از حوادث برقی در آن ها پرداخته شد.

مستندات فنی

همانند سایر دوره ها که توسط شرکت برای افراد برگزار می کند، تمامی اسناد آموزشی مربوط به دوره در اختیار فراگیران قرار گرفت. همچنین در جهت تکمیل پروسه یادگیری شرکت کنندگان ، ویدئوها و منابع کمک آموزشی که در دوره مورد نظر استفاده شده بود به شرکت کنندگان داده شد.

گزارشی از برگزاری دوره

ایمنی برق

دوره ایمنی برق معادن

با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.