دوره آموزشی هیدرولیک تخصصی بیل‌های نیوهلند-کوبلکو

مطابق با تقویم آموزشی زمستان 97 موفق شدیم تا ذوره هیدرولیک تخصصی بیل های نیوهلند-کوبلکو را برگزار کنیم. در این دوره آموزشی مدرس، جناب مهندس جنت بودند.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در بخش ابتدایی این دوره ها ااستاد محترم در مورد مبانی هیدرولیک توضیحات مختصری در راستای یکسان سازی دانش فراگیران ارائه کردند تا در  ادامه مطالب بیشتر قابل فهم باشد. اجزای  هیدرولیکی بیل مکانیکی نیوهلند-کوبلکو را معرفی کردند. در ادامه عملکرد هر یک از این اجزا را تشریح و مورد واکاوی قرار دادند.

عیب یابی و رفع عیب

پس از اینکه فراگیران  دوره هیدرولیک بیل نیوهلند-کوبلکو با اجزاء هیدرولیکی دستگاه آشنا شدند، عملکرد مدار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بخش های مختلف آن تشریح شد. در ادامه عیوب متداول این دستگاه  معرفی و دلایل بروز آن ها و همچنین رفع عیب مطرح شد. پس از آن نحوه استفاده از نقشه در جهت عیب یابی دستگاه ارائه شد. پس از بحث و تبادل نظر بین شرکت کنندگان و استاد، آن ها به شیوه های عیب یابی و رفع عیب ماشین آلات اشراف یافتند.

مستندات فنی

در حاشیه این دوره آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم هیدرولیک بیل نیوهلند-کوبلکو در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت. نقشه های  هیدرولیک نقش اساسی در عیب یابی دارند، لذا در این دوره ها نقشه های  هیدرولیکی دستگاه به شرکت کنندگان داده شد تا در بخش تجزیه و تحلیل نقشه  هیدرولیک بیل ها درک مطالب راحت تر صورت پذیرد.

کارگاه عملی

در قسمت کارگاهی این دوره آموزشی، یک دستگاه بیل مکانیکی نیوهلند-کوبلکو فراهم گردید. فراگیران محترم در محل دستگاه بصورت عملی با مفاهیمی که در کلاس آموخته بودند آشنا شدند. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارشی از برگزاری دوره

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.