دوره آموزشی عیب یابی تخصصی سیستم هیدرولیک و برق بیل‌ هیتاچی

مطابق برنامه ریزی انجام شده در تقویم آموزشی تابستان 98 موفق شدیم تا دوره ای دیگر را برگزار نماییم. دوره آموزشی هیدرولیک و برق بیل هیتاچی با حضور 8 نفر از فراگیران گرامی برگزار شد. مدرس این دوره جناب آقای مهندس آقاجانی، با سوابق بسیار در زمینه تعمیرات بیل های هیتاچی بودند.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در این دوره آموزشی فراگیران با طراحی عمومی بیل های هیتاچی موجود در بازار ایران آشنا شدند. سپس بوسیله نقشه های برق و هیدرولیک این بیل مکانیکی که در اختیارشان قرار گرفته بود، بصورت گام به گام اجزاء مربوطه را شناسایی نمودند. عملکرد سیستم هیدرولیک و برق دستگاه به مرور و به صورت مرحله به مرحله توسط مدرس محترم این دوره آموزشی تدریس گردید.

عیب یابی و رفع عیب

در ادامه این دوره آموزشی و پس از فراگرفتن مقدمات کار، عیوب متداول برای بیل های هیتاچی توسط مدرس دوره آموزشی و بر اساس تجربیات ایشان به فراگیران منتقل گردید.

فراگیران با بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات کلاس، به صورت گروهی به روش های رفع عیب اشراف پیدا کردند.

مستندات فنی

در حاشیه این دور آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم هیدرولیک و برق بیل هیتاچی در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت. استفاده از نقشه های هیدرولیک و برق رنگی، به فراگیران کمک می کند که مطالب را بهتر درک کنند.

کارگاه عملی

در قسمت کارگاهی این دوره آموزشی، یک دستگاه بیل مکانیکی هیتاچی فراهم گردید. فراگیران محترم در محل دستگاه بصورت عملی با مفاهیمی که در کلاس آموخته بودند آشنا شدند. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارش تصویری برگزاری دوره

 

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.