دوره آموزشی عیب یابی تخصصی سیستم برق بیل‌ هیوندای

در زمستان 98، مطابق با تقویم آموزشی فصل مذکور، دوره آموزشی برق بیل های هیوندای با تدریس مهندس ایمانی برگزار شد. در این دوره آموزشی همانند دوره های دیگر ماشین یار دو بخش کلی تئوری و عملی داشت.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در بخش اول این دوره آموزشی، فراگیران با طراحی عمومی بیل های هیوندای آشنا شدند. در ادامه با استفاده از نقشه های برق این بیل مکانیکی که در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته بود، اجزای مختلف این سیستم مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. سپس عملکرد این دستگاه به طور کامل برای فراگیران تشریح شد.

عیب یابی و رفع عیب

پس از آشنایی اولیه با بخش های مختلف برق بیل مکانیکی هیوندای، به تشریح عیوب رایج این دستگاه و شیوه های رفع عیب آن براساس تجربه استاد مربوطه به فراگیران منتقل شد. در ادامه با بحث و تبادل نظر فراگیران و استاد، آن ها به روش های عیب یابی سریع اشراف یافتند.

مستندات فنی

در حاشیه این دور آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم برق بیل هیوندای در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت. استفاده از نقشه های برق رنگی، به فراگیران کمک می کند که مطالب را بهتر درک کنند.

کارگاه عملی

در قسمت کارگاهی این دوره آموزشی، یک دستگاه بیل مکانیکی هیوندای فراهم گردید. فراگیران محترم در محل دستگاه بصورت عملی با مفاهیمی که در کلاس آموخته بودند آشنا شدند. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارش تصویری برگزاری دوره

بیل هیوندای

بیل هیوندای

بیل هیوندای

بیل هیوندای

بیل هیوندای

دوره آموزشی برق بیل هیوندای

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.