دوره آموزشی عیب یابی تخصصی سیستم هیدرولیک بیل‌ دوسان

مطابق با تقویم آموزشی پاییز 98 موفق شدیم تا دوره  آموزشی هیدرولیک بیل دوسان را برگزار نماییم. در این دوره مدرس، مهندس بهروز جنت بودند.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در این دوره آموزشی، ابتدا به طراحی کلی بیل های دوسان در ایران پرداخته شد. در ادامه با استفاده از نقشه های هیدرولیکی که در اختیار فراگیران قرار داشت، بخش های مختلف سیستم هیدرولیک این بیل ها به صورت جزء به جزء معرفی و عملکردشان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

عیب یابی و رفع عیب

در ادامه پس از آشنایی فراگیران با اجزای سیستم هیدرولیک و عملکرد آن ها، عیوب متداول بیل های دوسان توسط مدرس دوره آموزشی براساس تجربیات ایشان، به آن ها معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت کنندگان با  بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات کلاس، به صورت گروهی به روش های رفع عیب اشراف پیدا کردند.

مستندات فنی

در حاشیه این دور آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم هیدرولیک بیل های دوسان در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت. نقشه های هیدرولیک نقش اساسی در عیب یابی دارند، لذا در این دوره نقشه هیدرولیکی دستگاه به شرکت کنندگان داده شد تا در بخش تجزیه و تحلیل نقشه هیدرولیک بیل ها درک مطالب راحت تر صورت پذیرد.

کارگاه عملی

در قسمت کارگاهی این دوره آموزشی، یک دستگاه بیل مکانیکی دوسان فراهم گردید. فراگیران محترم در محل دستگاه بصورت عملی با مفاهیمی که در کلاس آموخته بودند آشنا شدند. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارش تصویری برگزاری دوره

 

هیدرولیک دوسان

هیدرولیک دوسان

بیل دوسان

دوره آموزشی هیدورلیک دوسان

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.