دوره آموزشی سیستم سوخت رسانی یونیت انژکتور

مطابق با تقویم آموزشی زمستان در دی ماه، دوره آموزشی سیستم سوخت رسانی یونیت انژکتور برگزار شد. مدرس این دوره، مهندس بهرامی بودند. این دوره مانند فرم همیشگی دوره های ماشین یار، شامل دو بخش تئوری و کارگاهی بود.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در بخش تئوری این دوره آموزشی، ابتدا فراگیران با مبانی سیستم  سوخت رسانی آشنا شدند. در ادامه مدرس محترم به بخش های مختلف یونیت انژکتور را تشریح و عملکرد آن ار مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

عیب یابی و رفع عیب

پس از بررسی اولیه سیستم، عیوب متداول این سیستم ها و دلایل بروزشان توسط استاد معرفی و تشریح شد. در ادامه شیوه رفع عیب این نوع سیستم مورد توجه قرار گرفت.

مستندات فنی

در حاشیه این دور آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم سوخت رسانی یونیت انژکتور در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت.

کارگاه عملی

در بخش کارگاهی این دوره آموزشی، شرکت کنندگان با راهنمایی استاد دوره به انجام پروژه های تعریف شده ای پرداختند و مطالب ارائه شده در کلاس را به صورت عملی مرور نمودند. در ادامه با بحث و تبال نظر بین شرکت کنندگان و استاد، فراگیران به روش های رفع عیب این سیستم سوخت رسانی تسلط یافتند.

گزارش تصویری برگزاری دوره

یونیت انژکتور

سوخت رسانی

یونیت انژکتور

سوخت رسانی

دوره یونیت انژکتور

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.