دوره آموزشی هیدرولیک و برق تخصصی بیل R800LC-9 هیوندای در پروژه سونگون شرکت راهسازی و معدنی مبین

یکی از ضروریات شرکت ها در جهت بهبود خدمات، افزایش کارایی و ارتقا سطح کیفی محصولات یا خدمات خود آموزش پرسنل و کارمندان خود است. در همین راستا در زمینه آموزش های مهارت محور و مدیریتی در زمینه ماشین آلات راهسازی و معدنی، ماشین یار پیشرو در ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای به این شرکت ها می باشد و تاکنون به شرکت های بزرگی ارائه خدمت کرده است. بدین جهت ماشین یار در سال 98 برای شرکت مبین که از مشتریان باسابقه خود محسوب می شود در پروژه سونگون این مجموعه، هیدرولیک و برق تخصصی بیل هیوندای برگزار کرد.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در بخش ابتدایی این دوره آموزشی کلیاتی درباره برق و هیدرولیک ماشین آلات رائه شد. در ادامه اجزای برقی و هیدرولیک بیل 800 سری 9 هیوندای معرفی شد. پس از معرفی اجزای مذکور، عملکرد هر یک از آن ها مورد واکاوی قرار گرفت.

عیب یابی و رفع عیب

پس از اینکه فراگیران  دوره هیدرولیک  و برق بیل هیوندای با اجزاء هیدرولیکی و برقی دستگاه آشنا شدند، عملکرد مدار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بخش های مختلف آن تشریح شد. در ادامه عیوب برقی و هیدورلیکی متداول این دستگاه  معرفی و دلایل بروز آن ها و همچنین رفع عیب مطرح شد. پس از آن نحوه استفاده از نقشه در جهت عیب یابی دستگاه ارائه شد. پس از بحث و تبادل نظر بین شرکت کنندگان و استاد، آن ها به شیوه های عیب یابی و رفع عیب ماشین آلات اشراف یافتند.

مستندات فنی

در حاشیه این دوره آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی و تعمیرات سیستم برق و هیدرولیک بیل هیوندای در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت. نقشه های  برق و هیدرولیک نقش اساسی در عیب یابی دارند، لذا در این دوره ها نقشه های  برقی و هیدرولیکی دستگاه به شرکت کنندگان داده شد تا در بخش تجزیه و تحلیل نقشه  برق و هیدرولیک این دستگاه درک مطالب راحت تر صورت پذیرد.

کارگاه عملی

در قسمت کارگاهی این دوره آموزشی، یک دستگاه بیل مکانیکی 800 سری 9 هیوندای توسط شرکت مبین در اختار فراگیران و استاد دوره قرار گرفت. فراگیران محترم در محل دستگاه بصورت عملی با مفاهیمی که در کلاس آموخته بودند آشنا شدند. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارشی از برگزاری دوره

 

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.