فلسفه وجودی و ماموریت
در عصری زندگی می کنیم که انقلاب چهارم صنعتی به وقوع پیوسته و در بستر شرایط دوران کرونا روند گسترش آن به تمامی حوزه های زندگی بشری تسریع پیدا کرده است. تجهیزات و ماشین آلات صنعتی اهمیت ویژه ای پیدا کرده اند و صحبت از هوشمند بودن آنها و استفاده از این هوشمندی در نگهداری و تعمیرات در میان است. داده های عظیم جایگاه ویژه ای در برنامه های تعمیراتی پیدا کرده اند و دنیای صنعت دستخوش تغییرات عمده شده است.در چنین فضایی اما همچنان این انسان است که در راس امور قرار دارد و این ابزارهای نوین را در اختیار گرفته است.
ماشینیار در راستای همین تحولات و با نگاه به آینده قدم به عرصه وجود گذاشته اس و ماموریت اصلی خود را:
تعریف نموده است.ما هستیم چون یادگیری یکی از ارکان زندگی کاری و شخصی هر فرد و هر سازمانی است. خصوصاً در دنیای پیچیده امروز که تغییرات به سرعت و با شدت بیشتر از گذشته روی میدهند. لزوم حفظ و توسعه روحیه یادگیرندگی بیش از گذشته ملموس شده است. در چنین زمانهای، ماشینیار با درک اهمیت موضوع یادگیری و توسعه، فلسفه وجودی خود را بر همین اصل قرار داده است. تیم ماشین یار، فلسفه یادگیری را چه برای خود و چه برای مشتری و مخاطب در اولویت قرار می دهد. در همین راستا اصلیترین حوزههای فعالیت ماشینیار عبارتند از:
- تسهیل روابط در سطح اکوسیستم ماشینآلات سنگین بین ذینفعان با استفاده خدمات و محصولات نوین تکنولوژی-محور
- ارائه محصولات متنوع آموزشی بر پایه زیرساخت های جدید و مبتنی بر نوآوری
- تولید محتوای اثربخش (فیزیکی و مجازی) و توزیع و ترویج آن
- شبکهسازی با هدف گردش اطلاعات، ایجاد ارتباط و تسهیل توزیع منافع بین ذی نفعان
- برگزاری رویدادها با هدف کمک به فرهنگسازی و تحقق چشمانداز
ما میخواهیم هر فرد و سازمانی که به نوعی با ماشینآلات سنگین در ارتباط است را در راستای حفظ و توسعه یادگیرندگی حمایت و همراهی کنیم.
مخاطبین اصلی ما در ماشینیار، عبارتند از تکنسینهای فنی، کاربران ماشینآلات، مدیران، فعالان و اثرگذاران، دانشجویان، متقاضیان کار و سایر علاقمندان و البته شرکتها، سازمانها و نهادهایی که به هر نحوی در ارتباط با مسیر حرفه ای این مخاطبان اثرگذار هستند ذینفعان اصلی کسب و کار ما محسوب میگردند. ما آگاهانه از کلمه مخاطب به جای کلمه “مشتری” استفاده میکنیم چراکه معتقدیم بقای ما در گرو ارتباط موثر و تعامل دو سوی با مخاطبانمان است.