دوره دوم آموزشی آشنایی با مبانی، اجزا، عیب یابی و رفع عیب سیستم سوخت رسانی کامان ریل

مطابق با تقویم آموزشی تابستان 98 موفق شدیم تا دوره عیب یابی سیستم سوخت رسانی ریل مشترک را در دو بخش کارگاهی و تئوری برگزار کنیم. در این دوره آموزشی مدرس، جناب مهندس کشیشیان بودند.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در ابتدای ایم دوره آموزشی درباره مبانی سیستم های سوخت رسانی یا به عبارت دیگر الفبای اولیه برای فهم این سیستم ها مطرح شد. در ادامه سیستم سوخت رسانی ریل مشترک مبنا قرار گرفت و اجزاء، عملکرد و تغییراتی که طی زمان برای آن ها اتفاق افتاده است تشریح شد.

عیب یابی و رفع عیب

پس از تکمیل بخش اولیه دوره آموزشی، عیوب متداولی که در سیستم سوخت رسانی ریل مشترک رخ می دهد معرفی شد. در ادامه برای جلوگیری و رفع عیوب کامان ریل راهکارهایی ارائه شد. پس از بحث و تبادل نظر بین شرکت کنندگان و استاد، آن ها به شیوه های عیب یابی و رفع عیب سیستم سوخت رسانی ریل مشترک اشراف یافتند.

مستندات فنی

در حاشیه این دور آموزشی اسناد مربوط به روش های عیب یابی  ریل مشترک در اختیار فراگیران محترم قرار گرفت.

کارگاه عملی

قسمت پایانی این دوره آموزشی در یک کارگاه پمپ سازی اتفاق افتاد. در این بخش فراگیران با دستگاه های مختلف اندازه گیری و عیب یابی  این سیستم ها آشنا شدند.  در ادامه بحث اندازه گیری با ابزارهای مخصوص مربوط به سیستم های سوخت رسانی معرفی و تشریح شد. همچنین در این بخش چند نمونه کار کلاسی به آنها محول گردید و فراگیران محترم در یک کار گروهی به رفع عیب پرداختند.

گزارشی از برگزاری دوره

 

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.