دوره آموزشی تحلیل عملکرد سیستم سوخت رسانی یونیت اینجکشن بر پایه مدار

در سال 99، با توجه به شیوع ویروس کرونا، گسترش محدودیت ها و همچنین ضرورت تداوم امر آموزش در جهت خدمت رسانی به مشتریان گرامی، شرکت ماشین یار تصمیم گرفت با حفظ کیفیت دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین برگزار نماید. در این دوره ها کوشیدیم که با استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در جهت کارایی و موثر بودن آموزش هایمان گام برداریم. در همین راستا بهار 99 شروع به برنامه ریزی نموده و سعی کردیم خدمات خود را متناسب شرایط جدید به روزرسانی نماییم. پیرو برنامه ریزی های انجام شده  و مطابق با تقویم تابستان 99، دوره سیستم سوخت رسانی یونیت اینجکشن برگزار شد. در این دوره مدرس، جناب مهندس بهرامی بودند.

در این دوره آموزشی چه گذشت

در بخش ابتدایی این دوره، سیر تکاملی سیستم های سوخت رسانی ارائه و انواع این سیستم ها معرفی شد. در ادامه پس از آشنایی با اجزای  مختلف یونیت اینجکشن، عملکرد این سیستم تشریح و مورد واکاوی قرار گرفت.

عیب یابی و رفع عیب

پس از آشنایی با کلیات مربوط به یونیت ها، عیوب متداول این سیستم معرفی شد و روش های  عیب یابی آن ارائه شد.  پس از بحث و تبادل نظر بین شرکت کنندگان و استاد، آن ها به شیوه های عیب یابی و رفع عیب این سیستم ها اشراف یافتند.

مستندات فنی

همانند دوره های حضوری، تمامی اسناد آموزشی مربوط به دوره در اختیار فراگیران قرار گرفت. همچنین در جهت تکمیل پروسه یادگیری شرکت کنندگان ، ویدئو های مربوط به دوره در اختیارشان قرار گرفت. این امر کمک شایانی به تثبیت مطالبی که آموزش داده شده است، می کند.

گزارشی از برگزاری دوره

در ادامه بخش کوتاهی از دوره مربوطه را در قالب ویدئو مشاهده می نمایید.

مشاهده ویدیو

ماشین یار اولین مرکز مشاوره و آموزش ماشین آلات است که با همراهی شما عزیزان شروع به کار کرده و همواره ارائه سعی نموده در ارائه خدمات آموزش و مشاوره پیشرو باشد. با سایر دوره های آموزشی ماشین یار در اینجا بیشتر آشنا شوید.